Підшипник 6328 2RS (6328DDUJ) NSK Японія 28*68*18
Підшипник зроблений із двома обойми, одними або двома плечима тіла кочення й розрахований на сприйняття різноспрямованих зовнішніх навантажень. Залежно від типу більше значення можуть мати осьові (упірний, наполегливо-радіальний) або аксіальні (радіально-пористий). Підшипник пропонується у відкритому та закритому виготовленні. Підшипник використовується в допоміжному та основному обладнанні металургійних підприємств, у переробному обладнанні, в автомобільному транспорті загального та спеціального призначення, у шпинделях верстатів. Головні особливості: • оптимальне сприйняття комбінованих навантажень досягається особливостями конструктивного виконання обойм і доріжок кочення; • допускає індивідуальне використання й парний монтаж за схемами «Х», «О», «Тендем»; • Закрите виготовлення комплектується захисними шайбами або ущільненнями із синтетичного каучуку з металевим армуванням. Застосування: Автомобілі Mazda, Mitsubishi, Toyota, Isuzu, Suzuki Аналоги: Ford 77TT7025BA, Hyundai 43223-34040, Isuzu 1-09800-279-0, Isuzu 1098002790, Kia 0M504-17-204, Mazda 9960-63-3563, Mazda R502-17-204, Suzuki 09262-28017, Toyota 900090618, Toyota 90363-28002, Toyota 90363-28004, Toyota 90363-28005 90363-28006, Koyo 63/28, 63/28-2RS, Koyo 63/28C3, Koyo 63/28C4, Koyo 63/28Z, Koyo 63282RS, Mitsubishi MD741269, NSK 63/28-DDU, NSK 63/28DDUJ, NSK 63/28DDUJAS2S5, NSK 6328DDUJ, SNR 63/28, SNR 63/28C3, Krauf WBZ2514 Технічні характеристики: Внутрішній діаметр: 28 мм Зовнішній діаметр: 68 мм Висота: 18 мм Маса: 0,328 кг Країна-виробник: ЯпоніяХарактеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | NSK |
Інформація для замовлення
- Ціна: 0,01 ₴