Підшипник DAC407043WCS83 KOYO Японія 40*70*43
Конструктивною відмінністю є особливе розташування й будова доріжок кочення, що дають змогу передавати навантаження між ними під мінливим кутом контакту. Система містить зовнішню та внутрішню шини з тілами кочення між ними. Пристрій може мати розбірні, нерозбірні або знімні обойми, скоси на шинах, обладнатися трьома або чотириточковими контактами. Є варіанти з кутами від 12 до 60 градусів. Особливості • Виготовляється відповідно до норм стандартів ГОСТ 831-75, 8995-75, міжнародних і європейських виробничих нормативів ІСО. • У разі збільшення контактного кута пристрій дає можливість перерозподіляти додані робочі осьові навантаження в аксіальному напрямку й у такий спосіб знижувати тиск, що чиниться на кулькопідшипники. Відповідно, у разі зменшення цього показника осісиметричний вектор застосунка сил падає, а вплив за віссю зростає. • Сприймає тільки односторонні зусилля. Для двосторонніх потрібно встановлення парних пристроїв або дворядних аналогів. • Знімне внутрішнє кільце, яке є монолітною або розбірною деталлю (2 частини). • 1 або 2 ряди тіл кочення, що дає змогу сприймати односпрямовані або двосторонні осьові навантаження. • Співвідношення радіального й осьового навантаження змінюється залежно від величини контактного кута. У разі його зменшення підвищується допустиме аксіальне навантаження. • Тип із підвищеними експлуатаційними параметрами (прецизійний) використовується у високоточному обладнанні. • Можливість спрощеного монтажу в обмеженому просторі. Застосування: Автомобілі Mitsubishi, Hyundai, KIA Аналоги: Mitsubishi: MB663547, Stellox 4328505SX, Koyo DAC407043WCS83, Febest DAC40700043, Nipparts J4715012, Optimal 952421 Технічні характеристики: Внутрішній діаметр: 40 мм Зовнішній діаметр: 70 мм Висота: 43 мм Маса: 0,625 кг Країна-виробник: ЯпоніяХарактеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Koyo |
Інформація для замовлення
- Ціна: 0,01 ₴