Підшипник DAC2552W13CS25 KOYO Японія 25*52*42
Підшипник маточини. Підшипник маточини складається з двох кілець (зовнішнього та внутрішнього), сепаратора та тіла кочення. Останній елемент залежить від конфігурації та пристрою машини. На відових осях зазвичай використовуються конічні однорядні підшипники. Головна перевага цих елементів — невеликий розмір і великий термін експлуатації. Але вони потребують якісного монтажу та регулювання згодом. Якщо цього не зробити, підшипник може перестати бути працездатним. Для провідних осей застосовуються дворядні конічні підшипники або радіально-упорні елементи у формі кульки. Дворядні деталі дуже схожі на своїх колег із відомних осей. Але, крім подібності за зовнішнім виглядом, вони можуть витримувати навантаження удвічі більше. Закрита конструкція підшипників сприяє тому, що деталь можна використовувати, поки вона повністю не зноситься. Радіально-упорні підшипники можуть в один час витримувати радіальне й осьове навантаження. Застосування: Автомобілі Suzuki, Mazda, Nissan, Opel, Chevrolet Переробне обладнання Сільськогосподарські машини Аналоги: Chevrolet 94535119, FAG 713623480, FAG 713644110, Kawasaki 920451411, Koyo DAC2552W-4CS25, Koyo DAC2552W-11SH2CS25, Nissan 32616-4A00A, Nissan 38216-4A0B2, NSK 25BWD01E, NTN AU0501-4L / L260, Opel 4700323, Opel 4706538, SKF VKBA3572, SKF VKBA3966, SKF VKBA6640, SKF VKBA6820, SKF VKBA7456, SKF VKBA7458, SKF VKBA7606, SNR R153.36, SNR R177.17, SNR R177.42, Suzuki 46860-80G00, Suzuki 46860-M86K0, Suzuki 46860-83E00, Vauxhall 9203935 Технічні характеристики: Внутрішній діаметр: 25 мм Зовнішній діаметр: 52 мм Висота: 42 мм Маса: 0,328 кг Країна-виробник: ЯпоніяХарактеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Koyo |
Інформація для замовлення
- Ціна: 0,01 ₴