Підшипник 2206 (1506) VBF 30*62*20
Дворядний кульковий підшипник і його переваги: • підшипник із внутрішнім діаметром 30 mm може експлуатуватися з перекосом; • додатково може комплектуватися сепараторами з різних матеріалів; • допускається використання як в імпортній, так і вітчизняній техніці; • можливість експлуатації під навантаженням у температурному режимі від -30 до +100 °C. Підшипник використовують як у вітчизняних, так і імпортних механізмах. Залежно від цього, розрізняється їх маркування: вітчизняні — 15ХХ, іноземні — 22ХХ. Використання якісних матеріалів під час виготовлення підшипника з внутрішнім діаметром 30 mm дає змогу експлуатувати їх у важких умовах. Застосування: Автомобілі КАВЗ, ЛАЗ, ЛіАЗ Автобуси Урал, КАВЗ, ЛіАЗ Трактори ДТ, ЛТЗ, МТЗ, Т-150, Т-150 К, Т-75 імп. Тех зламана машина Автомобільні крани Переробне обладнання Сільськогосподарські машини Аналоги: SNR 2206.EE, Koyo 2206 2RS, FAG 1506 2RS[2206-2RSTV], SNR 2206 K.EE.G15, CX 2206 2RS (1506), MGM 2206, SKF 2206 E-2RS1TN9, GPZ 1506, SNR 2206 EE.G15 (1506 2RS), CX 1506, NTN 2206 S, SNH 2206-TV, FAG 2206-TVH, SNR 2206 G15, SKF 2206 ETN9 Модифікації: 2В0-1506 Технічні характеристики: Внутрішній діаметр: 30 мм Зовнішній діаметр: 62 мм Висота: 20 мм Маса: 0,270 кг Країна-виробник: КитайХарактеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | VBF |
Інформація для замовлення
- Ціна: 0,01 ₴