Підшипник GB40574S01 SNR Франція 41,985*82*36
Підшипник маточини (ступичний підшипник) дворядний кульковий радіально-упірний — вузол ходової частини (підвіски колісних транспортних засобів; підшипник кочення тієї чи іншої конструкції, що забезпечує з'єднання, центрування та вільне обертання маточини колеса на осі. Складається з двох широких кілець, між якими у шаховому порядку розташовані два ряди кульок, розділених загальним сепаратором. Самовстановлювані підшипники завдяки особливій формі внутрішніх поверхонь кілець забезпечують можливість зміщення рядів кульок відносно осі цапфи. Звичайні підшипники цього типу є нерозбірними, самовстановлюваними — можуть бути як нерозбірними, так і розбірними. Ступічний підшипник виконує кілька функцій: • Забезпечення можливості обертання маточини на осі (цупфі) з мінімізацією сил тертя; • Механічне з'єднання маточини з віссю (цупфой) або поворотним кулаком; • Центрувка маточини на осі; • Розподіл радіальних і поперечних сил і моментів, що передаються від колеса через маточину на вісь і підвіску автомобіля, і у зворотному напрямку; • Розвантаження напівосів провідного моста — колесо тримається не на півосі, а спирається на поворотний кулак, сапфу або балку моста. Застосування: Автомобілі Renault, Safrane, Citroen, Peugeot передньої маточини колеса Переробне обладнання Сільськогосподарські машини Сходичні підшипники використовуються для монтажу маточинок усіх коліс легкових і вантажних автомобілів, автобусів, тракторів та іншої техніки, керованих коліс тракторів малих тягових класів (зазвичай, в них задні колеса жорстко з'єднані з півосями), а також у мотор-колеса транспортних засобів з електромеханічною трансмісією Аналоги: SKF VKBA 3584, FAG 713630760, SX CX519, Ruville 5944 Технічні характеристики: Внутрішній діаметр: 41,985 мм Зовнішній діаметр: 82 мм Висота: 36 мм Маса: 0,790 кг Країна-виробник: ФранціяІнформація для замовлення
- Ціна: 0,01 ₴