Підшипник N313 (2313) ГПЗ 65*140*33
Підшипник кочення роликовий радіальний із короткими циліндричними роликами однорядний основного конструктивного виконання з бортами на внутрішньому кільці та без бортів на зовнішньому. Має жорсткіші допуски до тіла кочення, що сприяє рівномірно розподіляти навантаження, водночас тертя низьке, що дає змогу експлуатувати підшипник за нижчої робочої температури. Під час виготовлення роликового підшипника використовувалася підшипникова сталь гарної якості, що призводить до тривалого терміну експлуатації. Велика вантажність, вдосконалена геометрія роликів виробу. Підшипник розроблений для Одночасного сприйняття осьових і аксіальних навантажень, що дає змогу розширити сферу його застосування й істотно спростити конструкції опорних вузлів механізмів і обладнання. У застосуванні знижує вимоги щодо забезпечення співвідношення, що дуже важливо під час виробництва виробів, особливо великогабаритних. Монтаж одиничного підшипника забезпечує здатність сприймати радіальне навантаження спільно з осьовою, активною в один бік (парна установка, з осьовими двоспрямованими). Застосування: Автомобілі МАЗ-538 коробка додаткова Трактори ХТЗ-16131, ХТЗ-120, ХТЗ-121 коробка роздавальна, вал первинний Переробне обладнання Сільськогосподарські машини Основне та допоміжне обладнання металургічного виробництва Аналоги: CRAFT 2313 Л N313 M, FBJ N313, KINEX N 313 E, KG 2313 N313, CRAFT N313 2313, ZVL N313, NTN N313E, SKF N313 ECM, NSK N313 EM, FAG N313E M1, SNR N313 E G15, CX N 313 E Модифікації: 6-2313КМ, 6-2313М1, 70-2313КМ1, 70-2313М1, 2313КМ, 2313КМШ, 2313М1 Технічні характеристики: Внутрішній діаметр: 65 мм Зовнішній діаметр: 140 мм Висота: 33 мм Маса: 2,350 кг Країна-виробник: СРСРХарактеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ГПЗ |
Інформація для замовлення
- Ціна: 0,01 ₴