Підшипник DAC4080M1CS68 KOYO Японія 40*80*34
Конструктивною відмінністю є особливе розташування й будова доріжок кочення, що дають змогу передавати навантаження між ними під мінливим кутом контакту. Система містить зовнішню та внутрішню шини з тілами кочення між ними. Пристрій може мати розбірні, нерозбірні або знімні обойми, скоси на шинах, обладнатися трьома або чотириточковими контактами. Є варіанти з кутами від 12 до 60 градусів. Особливості • У разі збільшення контактного кута пристрій дає можливість перерозподіляти додані робочі осьові навантаження в аксіальному напрямку й у такий спосіб знижувати тиск, що чиниться на кулькопідшипники. Відповідно, у разі зменшення цього показника осісиметричний вектор застосунка сил падає, а вплив за віссю зростає. • Сприймає тільки односторонні зусилля. Для двосторонніх потрібно встановлення парних пристроїв або дворядних аналогів. • Знімне внутрішнє кільце, яке є монолітною або розбірною деталлю (2 частини). • 1 або 2 ряди тіл кочення, що дає змогу сприймати односпрямовані або двосторонні осьові навантаження. • Співвідношення радіального й осьового навантаження змінюється залежно від величини контактного кута. У разі його зменшення підвищується допустиме аксіальне навантаження. • Тип із підвищеними експлуатаційними параметрами (прецизійний) використовується у високоточному обладнанні. • Можливість спрощеного монтажу в обмеженому просторі. Застосування: Автомобілі Volvo, Mitsubishi, Hyundai Аналоги: Hyundai 51720-36200, NSK 40BWD07ACA85, NSK 40BWD07ACA85SA, NSK ZA-40BWD07ACA85**RA1S5, NSK ZA-40BWD07ACA85**RW1S5, FAG 713619170, Ruville 7314, Mitsubishi MB303865, PFI PW4080003634CS, SNR R17314, SNR R17339, SKF VKBA1970, SKF VKBA6913, Krauf WBZ7314 Технічні характеристики: Внутрішній діаметр: 40 мм Зовнішній діаметр: 80 мм Висота: 34 мм Маса: 0,720 кг Країна-виробник: ЯпоніяХарактеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Koyo |
Інформація для замовлення
- Ціна: 0,01 ₴