Редуктор пускового двигуна Т-40, Д-144 (ПД8-0000120-М).
Застосовується в тракторах Т-40 із двигуном Д-144. Редуктор пускового агрегата (РПД) трактора Т-40 призначений для зниження частоти обертання під час передавання крутного моменту від колінвала пускового двигуна до маховика дизеля. Наявність муфт зчеплення й обгінної шестерні увімкнення дає змогу редуктору забезпечувати з'єднання пускового двигуна з дизелем під час запуску, а також роз'єднувати їх після пуску основного двигуна. У міру того, як збільшується вільний хід важеля муфти зчеплення, її робота гіршає. Це викликає потребу регулювання приводу муфти за допомогою натягу обплетення троса. Гвинт регулювальний на заводі під час складання встановлюють у такий спосіб, щоб проміжок між його упором і торцем штока становить 0,2-2 мм. Під час експлуатації цей розмір залишається незмінним. Під час регулювання важіль муфти зчеплення необхідно встановити в крайнє нижнє положення. Забороняється введення шестерні в зачеплення відразу після вимкнення муфти! Під час демонтажу агрегату з трактора Т-40 (Д-144) необхідно зробити огляд зубців шестерні редуктора та вінця маховика та в разі потреби зачистити забоїни. Також потрібно переконатися, що шестерня приводу входить повністю до зачіплення з вінцем маховика. Регулювання ходу шестерні здійснюється за допомогою важеля, розташованого на редукторі. Коли важіль стикається з головкою регулювального болта, шестірня має бути притиснута до торця втулки на валу редуктора. Повне увімкнення шестерні перевіряється після того, як встановлене керування її увімкненням. Регулювання ходу здійснюється за допомогою збільшення або зменшення довжини тяги. Для того, щоб підтримати працездатність редуктора ПД8-0000120-М, не рекомендується різке вмикання муфти зчеплення. Також треба не допускати тривалу роботу пускового двигуна з вимкненою муфтою зчеплення. Зношені диски муфти зчеплення підлягають заміні на нові. Для цього знімається кришка редуктора, гальм і муфта зчеплення з вала редуктора. Потім муфта розбирається й виробляється заміна зношених дисків. Під час експлуатації редуктора в його корпус заливається суміш, що містить 30% моторної оливи та 70% дизпалива.Інформація для замовлення
- Ціна: 0,01 ₴