Підшипник N306M (2306Л) ГПЗ 30*72*19
Підшипник кочення роликовий радіальний із короткими циліндричними роликами, латунним сепаратором однорядний основний конструктивний виконання з бортами на внутрішньому кільці та без бортів на зовнішньому. Спроєктований для сприйняття аксіальних навантажень. Порівнюючи з кульковими аналогами, має вищу аксіальну жорсткість і вантажність, завдяки збільшеній площі контактної плями тіл кочення й поверхні обойми. Інші експлуатаційні характеристики є порівнянними. Підшипник не розрахований на сприйняття осьових навантажень, вимагає осьової фіксації. Вирізняється меншими допустими швидкостями обертання (відносно кулькових) і підвищеними вимогами до співвідношення. Застосування: Автомобілі МАЗ-543, МАЗ-547, МАЗ-7310, МАЗ-73101, МАЗ-7410 генератор, МоАЗ-6507 кермове керування, Урал-375 Д, Урал-375 ДМ, Урал-377, Урал-4320, Урал-5557, Урал-5920 кермове керування Трактори Т-150 К Автобуси КАВЗ-685, ЛіАЗ-5256, ЛіАЗ-677 Екскаватори Переробне обладнання Сільськогосподарські машини Аналоги: CRAFT N 306 2306, ZVL N306 E, 10GPZ 2306 N306, FAG 2306-TVH, NTN 2306S, SNR 2306G15 Модифікації: 6-2306КМ, 2306К, 2306КМ, 2306Л2Т, 2306ЛТ Технічні характеристики: Внутрішній діаметр: 30 мм Зовнішній діаметр: 72 мм Висота: 19 мм Маса: 0,379 кг Країна-виробник: СРСРХарактеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ГПЗ |
Інформація для замовлення
- Ціна: 0,01 ₴